Thursday, February 3, 2011

کیهان قهوه‌ای: خامنه‌ای به کارگیری خرسوار برای سرکوب معترضان را محکوم کرد

کیهان قهوه‌ای: خامنه‌ای به کارگیری خرسوار برای سرکوب معترضان را محکوم کرد

۱۳ بهمن ۱۳۸۹
image

ایت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان ضمن حمایت اسلامی از مردم مصر استفاده از خر سوار ارزشی را در سرکوب مردم را به شدت محکوم کردند و آن را عملی ظالمانه و توحشی در سطح تجاوزگاه کهریزک برشمردند و از موتور سوارن ارزشی ولایی تشکر کردند.

به گزارش کیهان قهوه‌ای بعد از چندین سال بار دیگر استفاده از خرسوار و اسب‌سوار برای سرکوب معترضان درمصر به کار گرفته شد. استفاده از خرسوار و اسب‌سوار در سالیان اخیر به ندرت برای عقب راندن مردم معترض استفاده می‌شد و در جمهوری اسلامی ایران برای سرکوب و متفرق کردن معترضان از موتورسواران لباس‌شخصی و نیروهای ویژه سرکوب استفاده می‌شود که اصطلاحا به موتورسوارهای لباس شخصی « یابوسوار» می‌گویند.

مقام عظمی ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان که دغدغه جهان اسلام لحظه‌ای ایشان را راحت نمی‌گذارد. در روز تعطیل که پای تلویزیون نشسته بودند با دیدن صحنه‌های سرکوب مردم معترض مصر به دست گروهی از لباس شخصی‌های خرسوار مبارک اندوه‌ناک و مکدر شده بودند با ابراز گلایه از این شیوه ظالمانه برخورد به کارگیری این شیوه را نوعی بربریت محض دوره جاهلیت معرفی کردند و با ارسال نامه ای به موالیان جهان اسلام خرسواری برای سرکوب معترضین را به شدت محکوم کردند.

در این نامه است

بسم رب الحمار

مولایان جهان اسلام عزیز شاهد بودید که در شیوه سرکوب مردم فتنه گر برانداز، غربی صفت، میکروبی، خس وخاشاکی در جمهوری اسلامی ایران، گروهی از لباس شخصی‌های ما سوار بر موتور سیکلت از نوع هوندا ۱۲۵ سی‌جی فتنه‌گران و محاربان متصل به غرب را ازکف خیابان متفرق کردند که براستی جای تشکر دارد و نشانه سازگاری ما با مدرینزه است. بنده بدن علیلی دارم و روحیه بسیار لطفی دارم محو تماشای موالیان خویش در مصر بودم که که ناگهان از جناحین میدان التحریر خرسوار و شترسوار ارزشی شبیه به موتورسوران ارزشی ما به میدان آمدند و موالیان بنده را متفرق ساختند که این شیوه کپی برداری از سرکوب مردم مصر از شیوه سرکوب کردن از نوع هونداسواری ذوب‌شدگان خودم را به شدت محکوم می‌کنم و خرسواران سرکوب‌گر به نوعی توحش دوران جاهیلت وبربریت ابوسفیان و ابولهب وتجاوزگاه کهریزک را در من زنده کرد. بنده زیر بار بدعت‌های جاهلی نمی‌روم و با ارائه شکایت به دادگاه لاهه در نقض کپی رایت سرکوب معترضین این عمل ضد ارزشی را محکوم می‌کنم .

والسلام سید علی خامنه ای

No comments:

Post a Comment