Saturday, February 26, 2011

یکی از همسایگان مهدی کروبی: دیشب چراغ ها خاموش بود، نیروی پلیس درخیابان نیست، آنها را منتقل کرده اند

یکی از همسایگان مهدی کروبی: دیشب چراغ ها خاموش بود، نیروی پلیس درخیابان نیست، آنها را منتقل کرده اند
جمعه، 6 اسفند 1389

درحالی که طی روزهای گذشته گمان می رفت که مهدی کروبی یک از رهبران مخالف دولت در خانه خود تحت بازداشت است یکی از اهالی محله وی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که در کوچه وی دیگر ماموری وجود ندارد. این منبع محلی به کمپین گفت: « مطمئنم که آنها دیگر درخانه شان نیستند. شیشه ها همه شکسته و کسی در خانه نیست.»

او با تشریح وضعیت منطقه مسکونی که در آن مهدی کروبی ساکن است گفت: « منطقه فرمانیه دیباجی شمالی به دلیل اینکه سفارت های زیادی را در خود جای داده است دارای امنیت بالایی است و مرتب گشت وجود دارد. خیلی از مقامات هم به دلیل استفاده از ساختمان های غصبی در این منطقه زندگی می کنند. دیشب وامروز خانه کروبی به شدت ساکت و خالی از هر ماموری به نظر می رسید و هیچ ماموری برخلاف دیروز و روزهای قبل دیده نمی شد.»

این منبع محلی به کمپین گفت:« با توجه به اینکه محل منزل مهدی کروبی در میان چنین تراکمی از سفارتخانه ها وجود دارد روزهای قبل نیروهای لباس شخصی بدون ایجاد محدودیت از سوی پلیس چندین بار بمب صوتی در خانه انداختند طی روزهای گذشته وآسایش همیسایگان را از بین برده اند و هیچ کس هم کاری نمی تواند بکند. دیروز کوجه مملو از نیروهای کلانتری بود اما امروز هیچ خبری نبود و شایعه دستگیری هم در شهر پیچیده شده است.»

No comments:

Post a Comment