Sunday, February 27, 2011

توسل «لباس شخصی‌ها» به الفاظ رکیک در حمله به فائزه هاشمی

توسل «لباس شخصی‌ها» به الفاظ رکیک در حمله به فائزه هاشمی

یکی از افراد «لباس شخصی» در حال  گفتن الفاظ رکیک به فائزه هاشمی در حرم عبدالعظیم

یکی از افراد «لباس شخصی» در حال گفتن الفاظ رکیک به فائزه هاشمی در حرم عبدالعظیم

۱۳۸۹/۱۲/۰۷
در فیلمی که به تازگی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و یوتیوب منتشر شده، چند تن از «لباس شخصی‌ها» با حمله به فائزه هاشمی و بستگانش، وی را با الفاظ بسیار رکیکی مورد خطاب قرار داده و شعارهایی علیه اکبر هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی سر می‌دهند.

آن گونه که از این تصاویر برمی‌آید، فائزه هاشمی، در پارکینگ حرم شاه عبدالعظیم در جنوب تهران مورد حمله این افراد قرار گفته است.


پیش از این انتشار این فیلم، روزنامه جمهوری اسلامی در خبری نوشته بود «درحالی که تنها دو هفته تا انتخابات هیات رئیسه خبرگان باقی مانده است، تعرض به رئیس مجلس خبرگان رهبری توسط عناصر خودسر، حتی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت عبدالعظیم و در مراسم ترحیم هم کشیده شد.»


مسئولیت محتوای این ویدئو با رادیو فردا نیست.

بنا بر این گزارش، پیش از ظهر سه‌شنبه «نیروهای لباس شخصی» هنگامی که محسن و فائزه هاشمی، از محل مراسم ختم یکی از بستگان خود خارج می‌شدند با حمله نیروهای لباس شخصی مواجه شده‌اند.

برپایه این گزارش هنگامی که برادر زاده و خواهرزاده فائزه هاشمی تلاش می‌کردند، مانع حمله این نیروها شوند، با شوکر برقی مورد حمله قرار گرفتند.

در ادامه گزارش روزنامه جمهوری اسلامی آمده است نیروهای لباس شخصی قصد درگیری با محسن هاشمی را داشته‌اند اما افرادی که در مراسم ختم حضور داشته‌اند از این اقدام جلوگیری کرده‌اند.

این نخستین بار نیست که نیروهای منتسب به حاکمیت به فائزه هاشمی حمله‌ور می‌شوند.

با این حال در فیلمی که در پارکینگ حرم شاه‌ عبدالعظیم گرفته شده است، افراد حمله‌کننده از الفاظی به شدت رکیک استفاده می‌کنند که در مقایسه با فیلم‌هایی که پیش از این منتشر شده بود، بی‌سابقه بوده است.

فائزه هاشمی، پس از آنکه از میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ حمایت کرد، به شدت مورد خشم نیروهای حاکمیت قرار گفت.

فائزه هاشمی در روز یکم اسفند ماه، نیز به مدت کوتاهی بازداشت شد و در حالی که خبرگزاری فارس از آرامش کامل تهران خبر داده بود، در گزارش خود نوشت که خانم هاشمی در میان معترضان دستگیر شده است.

No comments:

Post a Comment