Thursday, February 17, 2011

این خون‌های به ناحق ریخته، دامن‌گیر استبداد خواهد شد

چکیده :وا اسلام و وا ایران؛ حکومتی که در ادعا خود را حامی جنبش های انقلابی می داند و برای کشته شدگان آنها دغلکارانه مرثیه سرایی می کرد این بار خود گلوله به روی مردم بی دفاع و بی‌گناه خویش گشود و آن کرد که مستبدان روسیاه تاریخ کرده اند. 25 بهمن امسال هم چون 25 خرداد و عاشورای خونین 88 رنگ خون گرفت و در تاریخ ماند و نوید داد که خونهای به ناحق ریخته دامن‌گیر استبداد خواهند...


سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت حوادث خونین ۲۵ بهمن ۸۹، شهادت تعدادی از هموطنان را به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ادوار نیوز، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والأحرار

غاصبان حق حاکمیت مردم برگی دیگر بر کارنامه اشتباهات و جنایات خود افزودند تا بیش از پیش در مسیر اضمحلال و رسوایی خود گام بردارند.

ملت مظلوم ایران که هنوز داغدار ده‌ها جوان بی‌گناه خود بود که سال گذشته به ضرب گلوله کودتاچیان مظلومانه به شهادت رسیدند یک بار دیگر در سوگ هموطنان بی گناه خویش نشست.آنانی که با فریاد آزادی بر لب، مظلومانه خونشان بر سنگفرشهای خیابانهای تهران خشکید.

وا اسلام و وا ایران؛ حکومتی که در ادعا خود را حامی جنبش های انقلابی می داند و برای کشته شدگان آنها دغلکارانه مرثیه سرایی می کرد این بار خود گلوله به روی مردم بی دفاع و بی‌گناه خویش گشود و آن کرد که مستبدان روسیاه تاریخ کرده اند.

وا اسلام و وا ایران، که دروغ و ریا و تزویر سکه رایج حکومت به اصطلاح دینی و جان انسان در آن همچون برگ خزان کالایی بی ارزش است

آیا عربده کشی های عده ای غاصب رای مردم که در جایگاه نمایندگی مجلس شریک خون ده ها جوان بی گناه ایران هستند و دروغ پردازی مزورانه دستگاههای تبلیغاتی دولتی و مصادره کردن خون شهدای جان بر کف جنبش آزادی خواهی مردم ایران به نفع خویش توسط رسانه های دروغ پرداز و رسوای کودتاچیان جز نشانه‌ای آشکار از درماندگی و سراسیمگی ناشی از ارتکاب جنایاتی هولناک توسط کودتاگران گروگانگیر است؟

آری؛ ۲۵ بهمن امسال هم چون ۲۵ خرداد و عاشورای خونین ۸۸ رنگ خون گرفت و در تاریخ ماند و نوید داد که خونهای به ناحق ریخته دامن‌گیر استبداد خواهند شد.

سازمان دانش آموختگان ایران چنانچه که در بیانیه های گذشته خود هشدار داده بود این بار نیز “به نیروهای انتظامی و امنیتی یادآور می‌شود که سلاح در دست آنها امانتی از سوی مردم است که نبایستی به روی صاحبان اصلی آن گرفته شود.”

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) همچنین ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار شهیدان مظلوم و سرافراز جنبش از درگاه خداوند متعال برای خانواده شهدا،مجروحین ،زندانیان و عموم ملت مظلوم ایران صبر، استقامت و پیروزی مسالت دارد.

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت)

بیست و ششم بهمن ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و نه

No comments:

Post a Comment