Wednesday, February 9, 2011

نگرانی از ۲۵ بهمن به مجلس رسید

نگرانی از ۲۵ بهمن به مجلس رسید / رئیس كمیسیون اصل ٩۰: اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران، فتنه را احیا كنند

رئیس كمیسیون اصل ٩۰ مجلس با ادعای اینكه "فتنه گران قصد دارند كه جریان فتنه را احیا كنند"، مدعی شد "ملت به آنها اجازه چنین كاری نداده و به مقابله با جریان‌های انحرافی انقلاب خواهد پرداخت."

به گزارش فارس، ابراهیم نكونام طی گفتگویی با این خبرگزاری، حامیان حکومت در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال را مردم خواند و حضور آنها را "با شکوه" پیش بینی کرد و گفت: مسلما ملت ایران در راهپیمایی امسال نیز با اعجاز حضور خود در صحنه، استكبار جهانی و مزدوران داخلی آنها را مأیوس خواهند كرد.

وی افزود: ملت ایران همواره علی‌رغم همه مخالفت‌ها، فشارها و تحریم‌ها با حضور خود در صحنه متعدد حمایت از نظام، سد شكن صدور فرهنگ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان بوده است.

نکونام مدعی شد: امروز حركاتی انحرافی برای به انحراف كشاندن انقلاب و مردم از سوی كسانی انجام می‌شود كه خود زندانی افكار عمومی هستند؛ امروز مزدوری جریان فتنه برای ملت ایران عیان شده است.

وی بدون اشاره به سرکوب و کشتار و فشارهای وارده بر مردم و معترضین و فعالان، ادعا کرد "فتنه‌گران از سعه صدر نظام سوء استفاده كرده‌اند و سران فتنه برای احیای خود و البته ابراز وجود برای سران خارج نشین فتنه به تكاپو افتاده‌اند، اما آنها باید بدانند كه اثر گذاری انقلاب در دهه فجر و به نام روز ٢٢ بهمن است. "

رئیس كمیسیون اصل ٩۰ مجلس در واکنش به تقاضای مجوز راهبران جنبش برای برگزاری تظاهرات حمایتی از مردم منطقه، مدعی شد "قطعا مردم با جریان فتنه كه خود را تحت عناوین جعلی همدل و همراه انقلاب‌های منطقه‌ می‌دانند، برخورد خواهند كرد و كسانی كه خود ابزار دست استكبار و آمریكا هستند حق ندارند كه خود را قیام كننده علیه استكبار معرفی كنند. "

نكونام با "فتنه گر" خواندن فعالان جنبش، و ضمن تهدید راهبران جنبش سبز گفت "آنها قصد دارند كه جریان فتنه را احیا كنند، اما ملت به آنها اجازه چنین كاری نخواهد داد و قبل از اینكه مسئولان وارد شوند، ملتی كه صحنه‌های حماسی زیادی را در ٣٢ سال گذشته رقم زده، خودشان به مقابله با جریان‌های انحرافی انقلاب خواهد پرداخت."

No comments:

Post a Comment