Thursday, February 3, 2011

امام‌جمعه ‌قم: مسلمانان مصر و تونس باید مطیع امام‌خامنه‌ای باشند!!!

فارس نوشت: امام جمعه قم با بیان اینكه ملت تونس و مصر از عدم وجود رهبری مقتدر رنج می‌برند، تصریح كرد: امام خامنه‌ای رهبری برای همه مسلمین جهان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در تجمع عزاداران هیأت‌های مذهبی قم و نیروهای نظامی و انتظامی مردم قم در صحن آینه حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینكه مردم قم مردمی قهرمان در طول تاریخ بوده‌اند، بیان داشت: مردم قم مردمی ولایت‌مدار هستند كه همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی قم افزود: امید است در روزی كه حضرت مهدی ظهور می‌كند در ركاب آن بزرگوار باشید.

امام جمعه قم با اشاره به آیاتی از قرآن مجید كه می‌فرماید «اگر خدا را دوست دارید از پیامبر او اطاعت كنید»، گفت: قرآن می‌فرماید اگر خدا را دوست دارید باید محمد را دوست داشته باشید و این محبت با تبعیت از ایشان همراه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی شرط محبت خداوند را اطاعت و پیروی از رسول‌الله دانست و گفت: باید از همان دستوراتی كه پیامبر صادر كردند اطاعت كنید و این دستور چیزی جز دو یادگار پیامبر در میان امت خود یعنی قرآن و عترت نیست.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: شما شعیان امروز از این دستور پیروی كردید و به بركت این پیروی خدا نظام جمهوری اسلامی را دیروز به رهبری امام خمینی(ره) و امروز به رهبری امام خامنه‌ای به شما عنایت كرده است.

وی با فرستادن درود بر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: شما امتی هستید كه در این راه شهید دادید و باید با اطاعت از رهبری همواره پاسدار خون شهیدان باشید.

امام جمعه قم با اشاره به حوادث مصر، تونس و دیگر كشورهای اسلامی گفت: این كشورها از داشتن یك رهبری مقتدر چون رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رنج می‌برند و باید بدانند كه رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای است و همواره همه مسلمانان باید مطیع ایشان باشند

No comments:

Post a Comment