Tuesday, February 8, 2011

ادعای سردار همدانی: مردم منطقه به رهبری پیغام دادند که به ما رهنمود بدهید!

ادعای سردار همدانی: مردم منطقه به رهبری پیغام دادند که به ما رهنمود بدهید!>>>

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله بر این باور است که هشت بندی كه رهبری در خطبه‌ نماز جمعه بیان کرده، هدیه ما به ملت مصر است.


به گزارش ایسنا، سردار حسین همدانی، در " گردهمایی فرزندان روح‌الله" با بیان این مطلب، اظهارداشت: " امروز دو سه نفر از سران فتنه درباره‌ی حركتهای مردمی كه در منطقه می‌شود، حرفهایی می‌زنند كه اگر اطلاعات ابتدایی داشتند این حرفها را نمی‌گفتند، تمام خیزش‌ها از این جا بوده، به مقام معظم رهبری پیغام دادند كه به ما رهنمود بدهید."

وی با بیان این‌كه انقلاب اسلامی بیش از 100 دستاورد بزرگ دارد كه یكی از آنها خیزشی است كه در منطقه‌ می‌بینیم، بدون اشاره به اعمال خشونت علیه مردم معترض کشور افزود: بعضی می‌گویند چرا در مسائل كشورهای دیگر دخالتی می‌كنید، روایت است از پیامبر اكرم (ص) كه اگر مسلمانی فریاد مظلومی را،ولو غیر مسلمان باشد، بشنود اگر به او كمك نكند مسلمان نیست.

وی خاطر نشان كرد:‌سال گذشته همه‌ دشمنان ما جمع شدند كه تیر خلاص را به نظام بزنند، اما مردان، زنان و جوانان ما آن را خنثی كردند و در نه دی با تفكر بسیجی به همه چیز پایان دادند.

همدانی همچنین گفت: یكی دیگر از دستاوردهای انقلاب ایجاد تحول در بین مردان، زنان و جوانان بود. مردم ما باور كردند كه ارزش‌ها و اصول محكمی دارند و می‌توانند متكی به خود باشند.

وی همچنین عملیات والفجر 8 را از دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: این عملیات تعجب خیلی‌ها را برانگیخته بود. جوانان و رزمندگان ما به این باور رسیده بودند كه می‌توانند بدون امكانات از این رودخانه وحشی عبور كنند.

همدانی ادامه داد: دستاورد بزرگ دیگر انقلاب‌ ما این است كه زنان از حبس بیرون آمدند و نقش آفرین شدند و حضورشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس به قدری درخشان بود كه امام(ره) بارها از آنان تجلیل كرد و امروز شاهد هستیم تمام اتهاماتی كه به ما می‌زدند باطل بوده است.

فرمانده‌ سپاه محمد رسول الله با اشاره به این كه وحدت یكی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، افزود: نقش و جایگاه امام، انقلاب و ملت ایران د رمیان ملتها بسیار بالاست و نسبت به گذشته تغییرات بسیاری به وجود آمده است.

No comments:

Post a Comment