Wednesday, February 23, 2011

خلع لباس کروبی در دستور کار دادگاه‌ویژه روحانیت

سحام نیوز: رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کروبی شایسته ملبس بودن به لباس روحانیت نیست،گفت: خلع لباس کروبی در دستور کار دادگاه ویژه روحانیت است

تقی رهبر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکایت فراکسیون روحانیت در سال گذشته از “سران فتنه” به دستگاه قضایی کشور گفت: قوه قضاییه در طول یک سال گذشته با رأفت اسلامی در محاکمه سران فتنه تعلل نموده ولی در حال حاضر ملت انقلابی ایران تمامی موانع پیش رو دستگاه قضایی را برداشته، لذا دادگاه ویژه روحانیت و قوه قضاییه باید هرچه سریعتر نسبت به محاکمه سران فتنه اقدام نماید!

وی در اظهار نظری خلع لباس کروبی را به نفع نظام دانست و خاطرنشان کرد: کروبی در طی چند سال اخیر با بی حرمتی در مقابل نظام و انقلاب ایستاده و خلع لباس وی کوچکتر از جرمی می باشد که تاکنون انجام داده است!

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دادگاه ویژه روحانیت رسیدگی به تخلفات کروبی را در دستور کار خود قرار داده است.

*کروبی به عنوان یک روحانی نما، باید با خلع لباس از دایره روحانیت خارج شود!!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:کروبی با اقدامات قانون گریزانه خود تنها یک روحانی نما می باشد لذا می بایست با خلع لباس از دایره روحانیت خارج شود.

شجونی نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست معاونت تهذیب حوزه علمیه قم مبنی بر خلع لباس کروبی گفت: معاونت تهذیب حوزه علمیه تنها مقام مسئول در امر سامان بخشی به تلبس طلاب است و وظیفه صیانت از قداست این لباس را دارد!

وی با اشاره به اینکه کروبی روحانی واقعی نیست و با اقدامات ضدانقلابی خود از دایره روحانیت خارج شده،تصریح کرد: کروبی به عنوان یک روحانی نما صف خود را از صفوف متحد و متراکم امت اسلام جدا و از رأفت و رحمت جمهوری اسلامی سوء استفاده کرده و دست به اقداماتی زده که آمریکا و اسرائیل هم جرأت چنین جسارت هایی را ندارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تقاضای خلع لباس کروبی از قم آغاز شده و دادستانی ویژه روحانیت در این خصوص تصمیم نهایی را خواهد گرفت،اذعان داشت: خلع لباس کروبی تنها از لحاظ گرایش تهذیبی مطرح می شود و دستگاه قضایی نیز به دیگر فسادهای وی رسیدگی خواهد کرد!

No comments:

Post a Comment