Friday, February 11, 2011

شریح قاضی:سران فتنه به زباله‌دانی تاریخ رفته و دیگر نقشی در بین مردم نداشته و ندارند

شریح قاضی:سران فتنه به زباله‌دانی تاریخ رفته و دیگر نقشی در بین مردم نداشته و ندارند!>>>



سران فتنه تا ابد جای در بین این ملت نخواهند داشت

امام جمعه موقت تهران خطاب به جریان اصلاح‌طلبی کشور گفت: تا وقتی که سران فتنه جلودار این جریان باشند، بدانند برای همیشه جریان اصلاح‌طلبی در این کشور کور خواهد شد.

سید احمد خاتمی در مراسم یوم الله 22 بهمن ماه امسال در جمع مردم با اعلام اینکه متاسفانه هنوز سران فتنه پیام بایسته را از این ملت نگرفته‌اند، افزود: سران فتنه به زباله‌دانی تاریخ رفته و دیگر نقشی در بین مردم نداشته و ندارند.

وی با تاکید بر اینکه جریان اصلاح‌طلبی در چارچوب‌های تعیین شده نظام از قبیل قانون اساسی، ولایت فقیه و خط امام(ره) حرکت کنند، اظهارداشت: اصلاح‌طلبان اگر می‌خواهند به راه خود ادامه دهند به صراحت از سران فتنه ابراز برائت کنند و تجدید سازمان دیگری داشته باشند و بدانند سران فتنه تا ابد جای در بین این ملت نخواهند داشت.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خطاب به مردم مصر نیز گفت: ای مردم مصر بدانید تنها راه رسیدن به ساحل پیروزی مقاومت تا آخرین نفر، نفس و قطره خون است.

وی خاطرنشان کرد: بیدار باشید آمریکایی‌ها نفله‌های خود را برشما تحمیل نکنند، عمرسلیمان شریک جنایات حسنی مبارک در طول 30 سال حکومت دیکتاتوری است، نقشه آمریکا و استکبار این است عمر سلیمان را بر مصر تحمیل تا حاصل انقلاب مردم را مصادره کند، بیدار باشید تحت تاثیر این توطئه ها قرار نگیرید، آنان اگر نتوانند عمر سلیمان را در صحنه نگهدارند مهره بعدی البرادعی است.

خاتمی گفت: البرادعی عنصر کاملا آمریکایی و سرسپرده به بیگانگان است، مردم مصر به کمتر از برقراری حکومت مردم‌سالاری دینی قانع نشوید که خسران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون بصیرت مردم است، افزود: آفرین بر مردم رشت و گیلان که مدال بصیرت را از مقام معظم رهبری گرفتید، در هشتم دی ماه سال گذشته به صحنه آمدید و تودهنی محکمی به فتنه‌گران زدید.

امام جمعه موقت تهران اعلام کرد: مردم با وحدت کلمه به آرمان‌های انقلاب دست یافتند و به فضل خدا علی رغم اختلاف سلیقه‌ها که امر طبیعی در یک جامعه آزاد است زیر یک پرچم به رهبری مقام معظم رهبری یکپارچگی خود را حفظ کردند.

وی عنوان کرد: مردم مراقب باشید، نقشه دشمن ایجاد رخنه در صفوف واحد ملت است با حفظ اختلاف سلیقه می‌توان متحد بود، فصل‌الخطاب دعواها واختلافات رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

خاتمی با اعلام اینکه دشمنان اختلاف بین ملت و مسئولان را می‌خواهند، یادآورشد: مسئولان اختلاف سلایق خود را رسانه‌ای نکنند، اختلاف مسئولان به میان مردم کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان در محافل خصوصی و مشکلات خود را رفع کنند، اگر نتوانستند قانون اساسی فصل‌الخطاب را مقام معظم رهبری قرار داده است.

No comments:

Post a Comment