Wednesday, February 9, 2011

تا ۲۵ بهمن / حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از راهپیمایی ۲۵ بهمن

تا ۲۵ بهمن / حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از راهپیمایی ۲۵ بهمن>>>


جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از راهپیمایی روز 25 بهمن، اعلام کردند که در این روز مردم ایران را همراهی خواهند کرد.

به گزارش ندای سبز آزادی متن این بیانیه به این شرح است:

انتخابات دهمین دورۀ ریاست جمهوری اسلامی را که سال گذشته تبدیل به شیوۀ جدیدی از برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی شد با شگفتی تمام دیدیم. نتیجه‌ای که اعلام شد تفاوت آشکاری داشت با آرای واقعی مردم و پیش‌کش همۀ آنهایی شد که از به حاشیه رفتن ارادۀ مردم مسرور می‌شوند، پیش‌کش همۀ کسانی که بر این نو‌دولتان و مردم‌ستیزان صحه گذاشتند. آنچه مهم است اتفاقی است که برای اولین بار در نظام جمهوری اسلامی روی داد، اتفاقی که در آن، رأی مردم و معنای انتخابات به کلی و از بنیان نادیده گرفته شد.

آنچه اکنون پیش روی ماست، میهنی است که در آن حرمت مردم‌سالاری شکسته‌ شده، حرمت آراء مردم شکسته‌ شده، حرمت جمهوریت شکسته‌ شده، حرمت پایه‌گذاران جمهوریت و اسلامیت در این مرز و بوم از بین رفته و حرمتی که با خون شهیدان این مرز و بوم، در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی 57 حفظ شده بود لگدمال گردیده. حرمتی که پیشگامان انقلاب اسلامی برای حفظ آن و حفظ آبروی این نظام سال‌ها دندان به صبر فشرده بودند، به واسطۀ بی‌تدبیری‌ها، بی‌فکری‌ها و قلدری‌های نو‌دولتان یک شبه بر باد رفته و امروز چه کسی باید بر این حرمت‌شکنی‌ها و بی‌تدبیری‌ها خط بطلان بکشد؟!

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضمن اعلام اعتراض به شرایطی که این کودتاگران برای کشور رقم زده‌اند و در راستای همبستگی با مردم ایران، از راهپیمایی 25 بهمن 89 حمایت نموده و آمادگی خود را برای حضور همه جانبه در این روز در کنار مردم ایران اعلام می‌نمائیم.
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات

No comments:

Post a Comment