Friday, February 18, 2011

دختر آیت‌الله منتظری: خبر بولتن جامعه مدرسین، کذب محض است / خدا از دروغ و تهمت نمی‌گذرد

چکیده :خبر بولتن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان «سعیده منتظری برای راه اندازی شبکه ماهواره ای از کشور خارج شد» کذب محض است و اتهامی بیش نیست. حتی آنان در ارائه تصویر ما هم راه را به خطا رفته اند و تصویری دیگر را منتشر کرده اند. / فراتر از این دنیای فانی، سرایی باقی نیز هست؛ و در آن سرای پروردگار توبه پذیر اگر از حقوق الهی درگذرد از حق الناس که بر اساس دروغ و تهمت و افترا ضایع شده هیچ گاه در نمی گذرد....


در واکنش به خبرسازی رسانه های اقتدارگرا، که با استناد به خبر دروغین بولتن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادعا کرده بودند”سعیده منتظری برای راه اندازی شبکه ماهواره ای از کشور خارج شده”، ایشان ضمن تکذیب خبر فوق، آن را دروغ و تهمت و افترا خواند.

دختر مرحوم آیت الله منتظری، در تکذیبیه خود که در وبلاگش منتشر شده، آورده است: “خبری خلاف واقع با عنوان «سعیده منتظری برای راه اندازی شبکه ماهواره ای از کشور خارج شد» بر روی بولتن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم (شماره ۱۰۷۶ – مورخ ۱۴/۱۱/۸۹) می آید و متعاقب آن روزنامه ها و وبسایت های متعدد آن را نقل می نمایند؛ همانها که عملا معتقدند هدف وسیله را توجیه می کند، و در راه رسیدن به اهدافشان از دروغ و تهمت و افترا دریغ نمی ورزند. نمونه ای از این خبر را در اینجا می توانید ببینید.

من بر این باورم که اگر ما یک خبر خلاف واقع از میان این همه اخبار کذبی که این جماعت خصوصا در مورد پدر و یا علاقه مندان پدر نقل می کنند تکذیب نماییم، شاید حمل بر تأیید بقیه اخبار آنان گردد؛ و در این صورت مقصود حاصل نیست. اما فرمایش دوستان گرامی این است که این خبر کاملا شخصی است و اگر خلاف واقع است بایستی تکذیب شود.

به هر حال در این نوشتار کوتاه اذعان می نمایم که چنین خبری در مورد من و همسرم کذب محض است و اتهامی بیش نیست. حتی آنان در ارائه تصویر ما هم راه را به خطا رفته اند و تصویری دیگر را منتشر کرده اند.

امیدوارم خداوند بصیرتی عنایت فرماید که همگان دریابند فراتر از این دنیای فانی، سرایی باقی نیز هست؛ و در آن سرای پروردگار توبه پذیر اگر از حقوق الهی درگذرد از حق الناس که بر اساس دروغ و تهمت و افترا ضایع شده هیچ گاه در نمی گذرد. و امید این که پوینده راه حق و حقیقت باشیم.”

No comments:

Post a Comment