Wednesday, February 23, 2011

اسفند سبز / وب‌سایت الف: یگان ویژه روز ۲۵ بهمن ترسیده بود

سحام نیوز: وب‌سایت «الف» در گزارشی اعلام کرد یگان ویژه پلیس و سربازان این نیرو روز ۲۵ بهمن ماه «ترسیده» بودند و گروهی از بسیجی‌ها که برخی از آن‌ها نیز بلاگر هستند با «باتوم فنری» در سرکوب‌های این روز دخالت داشتند.

به گزارش دیگربان، این سایت امروز یکشنبه اول اسفند ماه با انتشار گزارش مهدی فاطمی صدر از بسیجیان وبلاگ‌نویسی که در سرکوب ۲۵ بهمن ماه شرکت داشته نوشته که در این روز گروهی از بسیجیان مجهز به «باتوم فنری» بوده و به یگان ویژه پلیس «دلگرمی» می‌دادند.

این بسیجی وبلاگ‌نویس در گزارش خود نوشته که روز ۲۵ بهمن به همراه میثم محمدحسنی دارنده وبلاگ «دوئل»، شهاب واجدی دارنده وبلاگ «عکاس مسلمان» و حسین قدیانی دارنده وبلاگ «قطعه ۲۶» در سرکوب‌ هواداران جنبش سبز در تهران شرکت داشته است.

در این گزارش برخلاف ادعای مقام‌های امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی، این وبلاگ‌نویس بسیجی اعتراف می‌کند که در روز ۲۵ بهمن ماه حضور سبز‌ها در خیابان‌های منتهی به میدان‌های اصلی شهر قابل توجه بوده است.

این وبلاگ‌نویس در عین حال از حضور پرشمار نیرو‌های بسیج و لباس شخصی‌ها در خیابان‌ها خبر داده و نوشته که «یگان ناجا ناآزموده و ترسیده {بود}؛ سرباز‌ها نیاز به روحیه {داشتند}؛ پیشاپیش راه {افتادیم} و به اگزوز موتور‌ها گاز {دادیم} و حیدر {کشیدیم}؛ سرباز‌ها جان {گرفتند} و آن‌ها هم با باتوم روی سپر‌ها {کوبیدند}.»

وی همچنین یگان ویژه ناجا را یگانی «فشل و بی‌تدبیر» خوانده که نتوانسته است همچون نیرو‌های بسیج مردم معترض در خیابان‌ها را سرکوب کند.

پیش‌تر برخی سایت‌های محافظه‌کار نیز گزارش کرده بودند که جمعیت سبز‌ها در روز ۲۵ بهمن زیاد بوده است.

این گزارش در شرایطی از سوی سایت «الف» متعلق به احمد توکلی بازنشر می‌شود که پیش‌تر در وبلاگ «و‌تر» منتشر شده بود.

No comments:

Post a Comment