Wednesday, February 16, 2011

بیانیه دفتر احمدی نژاد در باره تظاهرات 25 بهمن

بیانیه دفتر احمدی نژاد در باره تظاهرات 25 بهمن

جرس: بدنبال عدم پاسخگویی احمدی نژاد در برنامه تلویزیونی به سوالی در مورد تظاهرات مردم در 25 بهمن ماه، صبح امروز دفتر وی بیانیه ای صادر کرد و ضمن محكوم كردن اتفاقات روز دوشنبه تاکید کرد : دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیکران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند که ایران عرصه سیمرغ است.



فتنه‌جویی روز دوشنبه که با هدف انحراف افکار جهانی و کم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت،هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد کاست.
صهیونیزم و استکبار جهانی و در رأس آن حاکمان ایالات متحده آمریکا هیچ‌گاه نمی‌توانند پیشرفت، سربلندی،‌آسایش، آرامش و اتحاد دیگر ملت‌های جهان را شاهد باشند و از این رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سیل خروشان ملت به تفرقه‌اندازی و نیرنگ و فریب روی می‌آورند.
ملت بزرگ ایران که با اهدای صدها هزار شهید پاکباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از کشور کوتاه کرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار دیگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته رویای آنان را به کابوسی تلخ مبدل خواهند کرد. دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیکران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند که ایران عرصه سیمرغ است.


مشایی زلال است

در همین حال، به گزارش خبرنگار «آینده»، با وجود آن كه اخبار شبكه اول سیلی از حملات لفظی را به موسوی و كروبی و معترضان در مصاحبه با برخی مردم پخش كرده و شعارهای عده ای از دانشجویان را در این زمینه به صورت مكرر پخش كرده بود، رییس دولت ضمن تاكید بر این كه در مورد برخی از افراد غیرمطلع چیزی نمی‌گوید، هیچ نامی هم از موسوی و كروبی نبرد و تنها گفت خاك در چشم برنامه‌ریزان و طراحان می رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت در این بیانیه آمده است: بیست‌ودوم بهمن ماه تجلی‌گاه حضور میلیون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ایرانی بود که به شکرانه دمیدن سی‌وسومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی جشنی عظیم را در کنار هم برگزار کردند و شکر و شادمانی خویش را به رخ جهانیان کشاندند و بر پایمردی و پایداری خود تا رساندن ایران اسلامی به جایگاه جلال و جمال تاریخی در سایه ولایت فقیه تاکید کردند.

وی كه با چهره ای بشاش و خندان در این مصاحبه حاضر شده بود، بخش اعظم گفتگو را به مساله هدفمندی یارانه ها اختصاص داد و ضمن بیان محاسن اجرای این طرح، انتقاداتی را نسبت به احمد توكلی (بدون ذكر نام توكلی) در خصوص اینكه پیش بینی تورم 70 درصدی برای هدفمندی كرده بود، انجام داد و در خصوص نقش امام زمان در اجرای این طرح كه به زعم وی باعث توسعه عدالت می شود، فلسفه و تحلیل خود را بیان كرد.

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی در مورد حوادث روز 25 بهمن ماه در تهران نیز گفت: ملت ایران دشمنان فراوانی دارد، ملتی كه می‌خواهد بدرخشد و قله‌ها را فتح كند و مناسبات را عوض كند، دشمن فراوان دارد. حضور باشكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نظر بدخواهان خوب نیامد.

احمدی نژاد ادامه داد: چقدر فشار بر دولت است؟ نمی خواهند دولت كار كند. هرچی دلشان می خواهد به دولت می گویندد به نزدیكان من؛ این چندتایی كه در دولت خدمت می كنند. ثمره هاشمی، رحیمی، مشایی. آقای مشایی آدم مومنی است. فرد زلالی است كه مومن و با نظرات بلند و روشن است. فردی محكم، مردمی، ساده زیست، طرفدار مردم، روح لطیف.

وی با اشاره به اقدامی در تلویزیون گفت: تصویر ایشان را كنار مرتاض هندی می گذارند.
احمدی نژاد با تكرار اینكه«فشار هست و می دانیم كه اثری ندارد» افزود: برگزار شدن یا نشدن مراسم تودیع و مساله اول می شود. موضوعی كه اصلش مساله ای تشریفاتی است. حالا!
وی تصریح كرد: همكارانم را با شناخت و آگاهی انتخاب می كنم. هر كجا ببینم كه كسی نمی تواند من را همراهی كند من ماموریت و كشور را فدای فرد نمی كنم.
وی با مقایسه خود با یك مربی ورزشی كه برای پیروزی در تركیب تیم اش تغییر می دهد گفت كه من مثل یك مربی كه می خواهد جلو برود عمل می كنم.

No comments:

Post a Comment