Friday, February 11, 2011

اخبار تکمیلی پیرامون بازداشت پیمان عارف

اخبار تکمیلی پیرامون بازداشت پیمان عارف>>>


پیمان عارف دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه تهران ، با یورش شبانه ماموران وزارت اطلاعات در منزل خود بازداشت شد .

بنا به گزارش رسیده به تحول سبز، حوالی ساعت ۱۲:۳۰ بامداد ۲۲ بهمن تعدادی از ماموران لباس شخصی با معرفی خود به عنوان ماموران اطلاعات ناجا ، از ساکنان مجتمع محل سکونت پیمان عارف درخواست باز نمودن درب ورودی را داشتند که ضمن ممانعت ایشان ، با ورود از بالای دیوار خود را به واحد آقای عارف رساندند و ابتدا قصد داشتند با دیلم درب منزل ایشان را باز نمایند که با حضور خود آقای عارف به منزل یورش بردند .

حکم همراه ماموران مربوط به تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری و حکمی کلی در خصوص بازداشت کلیه مظنونین به ایجاد تشویش و اغتشاش بوده و نامی ار کسی در این حکم ۴ صفحه ای وجود نداشت و بازداشت اخیر ایشان هیچگونه ارتباطی با اجرای حکم حبس ایشان نداشته است. تفتیش منزل آقای عارف بالغ بر ۲ ساعت به طول انجامید و در انتها کلیه لوازم ، کتب ، جزوه های درسی و کامپیوتر شخصی آقای عارف توقیف گردید . نکته جالب آنکع ماموران قصد داشتند خودروی شخصی آقای عارف را نیز با خود منتقل کنند که با مقاومت ایشان از این کار منصرف گردیدند .

هنوز از میزان خسارات وارده به اموال و وسایل شخصی ایشان اطلاعی در دست نیست.

شایان ذکر است ، پیمان عارف دانشجوی ستاره دار و محروم از تحصیل دانشگاه تهران می باشند که در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ بازداشت و در ۱ اریبهشت ۱۳۸۹ به دلیل بیماری به قید وثیقه و
جهت مداوا آزاد شده بودند .

No comments:

Post a Comment