Wednesday, February 23, 2011

سناریویی کثیف که خبرگزاری فارس لو داد

سحام نیوز : خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران طی ساعات گذشته با انتشار چند خبر به نقل از خبرنگار سیاسی خود و سپس از زبان جعفر شجونی، چهره تندرو حامی دولت، از سناریوی کثیف بخشی از حاکمیت برای تجمع امروز پرده برداشت.
خبرگزاری فارس در خبری با عنوان “مقابله مسلحانه با نظام، تصمیم امروز منافقین در برگزاری تجمعات” مینویسد: ” برخی تیم‌های جدید منافقین در روزهای گذشته وارد کشور شده و تصمیم‌ دارند در صورت هرگونه تجمع احتمالی به منظور کشته‌‌سازی و با هدف ایجاد جو آشوب و خشونت، تعدادی از هموطنانمان را به شهادت برسانند. ”

از اولین روزهای حضور مردم در خیابان ها در اعتراض به دزدیده شدن آرای انها، نظامیان و لباس شخصی ها دست به کشتار مردم زدند و از همان روز این فجایع را به منافقین ( سازمان مجاهدین خلق) نسبت دادند. حتی در روز شنبه خونین ( فردای سخنرانی رهبری در نمازجمعه پس از انتخابات) و به شهادت رسیدن ۱۳ تن در حالی که رسانه های داخلی این اعمال را به منافقین نسبت میدادند رسانه برون مرزی “پرس تی وی” اعلام میکرد که این تلفات در پی درگیری میان معترضین و پلیس رخ داده است.
مقامات امنیتی ایران در ظرایطی پیش از برگزاری هر تجمعی خبر از حضور منافقین برای کشتار مردم معترض در خیابانها میدهند که اولا دهها فیلم منتشر شده نشان از تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی به مردم دارد و یا زیر گرفتن مردم در روز عاشورا توسط خودروهای نظامی دارد، دوما این سئوال را مطرح میکند که آیا به راستی هماهنگی میان دستگاه اطلاعاتی و منافقین وجود دارد که از برنامه های طرف مقابل آگاهی دارند؟ یا اگر چینین رابطه ایا وجود ندارد این ادعای دستگاههای امنیتی مبنی بر اقتدار خود را زیر سئوال نمیبرد که چگونه گروهی کوچک هر بار که اراده میکند ( و شما نیز از قبل با خبر می شوید! ) میتوانند به راحتی وارد مرزها شوند و اعمال تروریستی خود را انجام دهند؟
بدیهی است که هر آنکس که به اندازه دانه ارزنی از انصاف و عقل بهره برده باشد می داند که به راستی پشت این تزویرها و دروغگویی ها و فتنه های هولناک چه دستهای هدایتگری است. تزویری که دامنه اش از رای دزدی تا شهید دزدی را در برمیگرید. شاید اگر در عصر ارتباطات نمیزیسیتم چنین اخبار و شایعاتی میتوانست عده ای بی خبر را بفریبد و یا تردیدی در دل میهن دوستان به وجود آورد. اما انتشار اسناد و روایی ها کهریزک، انتشار فیلم زیرگرفتن مردم توسط خودروی نیروهای انتظامی انهم در روز عاشورا، انتشار فیلم شلیک تیر مستقیم و حتی به رگبار بستن مردم، انتشار فیلم تخریب اموال عمومی مردم توسط کسانی که رسما لباس نیروهیا نظامی را به تن کرده اند نشان دهنده این موضوع ست که عده ای اوباش در لباس نیروهای نظامی و امنیت و.. کشور درآمده اند و رسانه های تزویر را نیز به ناف خود بسته اند.
مردم آگاه ایران به خوبی میداند که خون فرزندانش بر دست چه کسانی نشته است، آنهایی که هم میکشند و هم زیر تابوت جنازه اشک تمساح میریزند و فریاد مظلومیت سر میدهند.

No comments:

Post a Comment