Friday, February 4, 2011

اعدامهای سال شست و یک پرسش بزرگ.....


سلام دوستان .یک مطلبی دیدم جایی حیفم اومد نزارم. ولی من این مطلب و واقعا بدون غرض ورزی میزارم. فقط میخوام در موردش بحث بشه تا واقعا بدونیم چه بودو چه شد و چه داره میشه.....


اینها عکس دختران کم سن و سال ایران زمین هست که حتی بدون اهراز هویت به جوخه های اعدام سپرده شدن. توی مطلبی که خوندم گفته بود که بعدها با آگهی که توی روزنامه زده بودن از پدرو مادرهاشون خواسته بودن بیان و با شناسنامه عکس دار جگرگوشه هاشونو شناسایی کنن.
این عکس مربوط به روزنامه اطلاعات مورخ سی ام تیر ماه سال شصت هست که چاپ شده برای شناسایی اعدام شده ها.
من شخصا کار ندارم که این اواخر چه اتفاقاتی افتاده و یا چه کارهایی در این رژیم شده ولی این تاریخ یعنی سال شصت سالی بود که از طرف اقای موسوی و خانم رهنورد به عنوان ((دوران طلایی امام )) ازش یاد شده.
نمیخوام اون چیزی رو که ممکنه تو ذهنم بیاد باور کنم ولی باور کردن اینکه کسی توی حکومتی سمتی داشته باشه و از اتفاقاتی که داره توی اون کشور می افته ناآگاه باشه یک کم سخت تره.
من هیچ قصد زیر سوال بردن افرادی رو که خودم هم بهشون ارادت دارم تا حدی ندارم ولی کاش جواب سوالهایی که در ذهنم شکل میگیره رو کسی باشه که بده.
بنظر من :
خانه از پای بست ویرانست
خواجه در فکر نما و ایوانست

No comments:

Post a Comment