Tuesday, February 8, 2011

ضرب و شتم و انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داوودی به سلول انفرادی زندان گوهردشت

ضرب و شتم و انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داوودی به سلول انفرادی زندان گوهردشت>>>

بنا به گزارش منابع حقوق بشری، ارژنگ داوودی، زندان محبوس در سلول‌های انفرادی بند یک زندان رجایی شهر (گوهردشت) کرج، مورد ضرب و شتم شدید ماموران امنیتی قرار گرفته است.


بنا به گزارش ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه، ماموران گارد ویژه مستقر در زندان رجایی شهر کرج، با مراجعه به سلول انفرادی این زندانی سیاسی، ضمن اینکه تمامی لباس‌های وی را از تنش خارج کردند اقدام به ضرب و شتم شدید وی با باتوم نمودند.


گفته می‌شود در حال حاضر تمامی نقاط بدن این زندانی سیاسی کبود و بعضا به علت شدت جراحات وارده، دچار خونریزی شده است.


ارژنگ داوودی از چهاردهم بهمن ماه امسال، از بند امنیتی زندان رجایی شهر کرج به سلول‌های انفرادی بند یک منتقل شده و دست به اعتصاب غذا زده است.


علاوه بر این روز گذشته مصطفی اسکندری، یکی دیگر از زندانیان محبوس در بند امنیتی زندان رجایی شهر کرج نیز به سلول‌های انفرادی بند یک منتقل شده است.


مصطفی اسکندری، در تاریخ هشتم مردادماه سال ۸۸ به همراه همسرش کبری زاغه دوست در جریان اعتراضات پس از انتخابات، در گورستان بهشت زهرا بازداشت شده است.


وی قریب به ۷ ماه را در سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین زیر شکنجه‌های روحی و جسمی گذراند و پس از آن به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

به گزارش هرانا، در بسیاری از بازجویی های اولیه مسئولان برای اعتراف گیری از آقای اسکندری و خانم زاغه دوست، ایشان را در برابر یکدیگر و تحت فشار قرار می دادند.

No comments:

Post a Comment