Wednesday, January 19, 2011

بی خودی

تصویر زیر مربوط به معارفه وزیر رفاه پاکستان به دکتر احمدی‌نژاد است.

خانوم: من وزیر رفاه پاکستان هستم.
احمدی‌نژاد: من رئیس‌جمهور ایران هستم.


علی مطهری: مسأله مشایی را مسأله اصلی می‌دانیم.

مشایی: نمی‌دونم چرا به من بی‌خودی گیر می‌دن.

بهاری، رئیس کیش‌ایر: هروقت مسافر پر شد، هواپیمای تهران ـ قاهره می‌پرد.

ـ هی، ببین چه کاری دستمون دادن، حالا برم آزادی مسافر بزنم؟ اول جاده کرج بزنم؟ کجا بزنم؟


مثل اینکه یه جور خاص صحبت کردن در کل دولتمردان نهم و دهم، شیوع پیدا کرده



این هم یکی از همون خاص صحبت کردن هاست که البته باید از گوینده معنیش رو پرسید!!


حاجی‌بابایی این روزها بسیار فعال است.

بنده خدا اینقدر فعال شده که حتی با وزیر نیرو هم اشتباه می‌گیرندش. البته خب کسی که برای پست‌های بالاتر کار می‌کنه، بایدم برای وزارت نیرو برنامه داشته باشه.


این هم تصویری جالب از حیات وحش!

فیل: نکش، نکش نامرد تازه عمل کرده بودم کوچیک شده بود!


مثال نقض برای تأثیر سیگار بر سلامت و کاهش عمر! (تصویر از تلگراف)

می‌بینید که هم سیگار می‌کشه هم صد سالشه!


کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات گوانگ‌ژو درخشیدند.

ـ سوریان (نایب قهرمان جهان) اینجوری کشتی گرفت، پنجم شد.


این بنده خدا اینجوری کشتی گرفت، اول شد.

عبدلی: صد بار بهت گفتم اونجامو (کمرمو) نگیر گوش نکردی، حالا حالت رو می‌گیرم!

No comments:

Post a Comment