Wednesday, January 19, 2011

گل درخت هلو

سفیر عربستان با رئیس دفتر رئیس جمهور ایران دیدار کرد.

سفیر عربستان: بله آقا اسفندیار، گفتیم مزاحم دکتر نشیم دیگه، چه فرقی می‌کنه، ماشالله برش شما که خیلی بیشتره!

رحیمی: نیکزاد (وزیر مسکن) یکی از گلهای زیبای دولت است.

نیکزاد: چیه آقای رحیمی، چرا اینجوری نگاه می‌کنی؟
ـ هیچی: دارم فکر می‌کنم شبیه گل آلاله‌ای یا گل درخت هلو...؟

رئیس سازمان انرژی اتمی از خبرگزاری فارس بازدید کرد.

اشتباه نکنید، عکس بد گرفته نشده؛ خوب رئیس سازمان اتمی، بایدم تشعشع داشته باشه.

یک کارگاه تولید دیش ماهواره و لوازم آن کشف و عاملان دستگیر شدند.

خوب همین کارا رو می‌کنن تولید داخلی ضربه می‌خوره، مردم دیش خارجی وارد می‌کنند!

ناجا در یک عملیات، باند تولید و توزیع سی.دی غیرمجاز و مشروبات الکلی را منهدم کرد.

من نفهمیدم آخه این مشکل خبرنگاره، یا متهم‌ها، یا ناجا که همیشه باید از این زاویه از دستگیر شده عکس گرفته بشه.

روزنامه دولتی: قالیباف در اعتراض به جداشدن شهر ری: استعفا می‌کنم.

قالیباف: بابا حالا من یه چیزی گفتم، به این رسانه‌ها بگو زیاد جدی نگیرن، آخه من این همه برای تهران و آینده و ... زحمت کشیدم...

No comments:

Post a Comment