Monday, January 24, 2011

امیر راد" خباز: نظام باید برای اصلاح طلبان فرش قرمز پهن کند / تک‌صدایی با کمونیسم

51_khabaz_Fixd.jpg

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون خط امام (ره) مجلس با بیان اینکه حضور اصلاح طلبان به حفظ ارزش های نظام کمک می کند خاطر نشان ساخت: نظام باید برای دعوت کسانی که بی دلیل به انزوا کشیده شده اند فرش قرمز پهن کند.

محمد رضا خباز در گفتگو با پارلمان نیوز، در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات اخیر افراطیون در خصوص حذف اصلاح طلبان از عرصه سیاسی کشور آیا فکر می کنید نظام ضرورتی برای حضور اصلاح طلبان در عرصه های سیاسی احساس می کند یا خیر، گفت: حضور اصلاح طلبان در کشور به نفع نظام است و فعالیت های آنان به حفظ ازرش های به دست آمده در نظام کمک خواهد کرد.

نماینده اصلاح طلب مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور اصلاح طلبان باعث می شود آزادی بیان و اندیشه در کشور بماند و تقویت شود چرا که یکی از راه های رشد کشور حضور نیروهای علاقمند و فعال شدن آنها و در نهایت رشد و بالندگی برای اداره کشور خواهدبود.

وی تصریح کرد: این نظام باید برای اصلاح طلبان فرش قرمز پهن کند چراکه حضور آنها باعث می شود جمعیت انبوهی از مردم در انتخابات شرکت کنند و علاوه بر آن نیز از نظر بین المللی هم ادعاهای ما در خصوص آزادی بیان و سلامت انتخابات ثابت می شود.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه تک صدایی در کشور قطعا پاسخ نمی دهد خاطر نشان ساخت: باید به سمت چند صدایی برویم، چند صدایی است که موجب رشد جامعه می شود بنابراین کسانی که دل در گروه موفقیت نظام دارند باید از تضارب افکار و اندیشه ها استقبال کنند و زمینه را برای رشد آنها فراهم کنند.

خباز با بیان اینکه نظام باید کسانی را که بی دلیل به انزاوا کشانده شده اند را برای حضور در عرصه دعوت کند تاکیدکرد: تک صدایی در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست چرا که مانع رشد یک جامعه می شود اگر تک صدایی و تک حزبی می توانست پاسخگوی نیازهای جامعه باشد کمونیست ها بعد از ۷۰ سال متلاشی نمی شدند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان در چارچوب قانون و شرع اسلام فعالیت می کنند اظهار داشت: نظام باید از اصلاح طلبان استقبال کند و شرایط حضور آنها در عرصه های سیاسی را آسان سازد تا مخاطبان آنها نیز برای ورود به انتخابات دلگرم شوند.

وی با اشاره به اظهارات اخیری که در خصوص رد صلاحیت اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مطرح شده بود با بیان اینکه همه باید در چارچوب نظام سخن بگویند گفت: متاسفانه جای قانون مداری در کشور ما خالی است و و این موضوعی ناراحت کننده است زمانی که فردی برای شرکت در انتخابات کاندید می شود هیئت نظارت و هیئت اجرایی باید در چارچوب قانون و بدون حب و بغض درمورد او اظهار نظر کند تا مورد قبول مردم قرار گیرد.

No comments:

Post a Comment