Friday, March 11, 2011

آنانی كه دستشان به خون ملت ایران آغشته است باید مجازات شوند

آنانی كه دستشان به خون ملت ایران آغشته است باید مجازات شوند
آنانی كه دستشان به خون ملت ایران آغشته است باید مجازات شوند
جــرس: در واکنش به سخنان هتاکانه و تهدید آمیز فرمانده کل بسیج در "مفسد فی الارض" خواندن رهبران جنبش سبز، حسین کروبی خطاب به وی خاطرنشان کرد "آقای نقدی! این تو هستی که به جرم شکنجه شهرداران و ریختن خون مردم مفسد فی الارض هستی وباید مجازات شوی! آنانی كه دستشان به خون ملت ایران آغشته هست باید مجازات شوند. آنانی كه گروگان گیری می كنند و به حقوق افراد تجاوز می كنند باید مجازات شود و نه مردمی كه به دنبال حقوق عادی و ازدست رفته شان هستند."


سردار نقدی طی اظهاراتی كه توسط روابط عمومی بسیج منتشر شد، گفته بود "مطالبه محاكمه و مجازات این مفسدین، حق همه ملت است و با صدای بلند باید علیه این دو نفر فاسق و مفسد فی الارض و نوكر و جیره خوار اجنبی، فریاد زد و مجازات سریع آنان را خواستار شد. "


به گزارش خبرنگار سحام نیوز، در همین زمینه محمد حسین كروبی، فرزند ارشد مهدی كروبی طی مصاحبه ای با این سامانه خبری، به سخنان گستاخانه نقدی پاسخ داد.


حسین كروبی با یادآوری بیانیه ها و سخنان پدرش به خبرنگار سحام گفت: هر روز به این سخن پدرم كه می گویند “از این نظام نه جمهوریتی مانده و نه اسلامیتی” بیشتر و بیشتر اعتقاد پیدا می كنم، چون به جای یك نظام دیكتاتوری وابسته، یك دولت غیر قانونی روی كار آمده است. متاسفانه باید در این نظام افراد با لیاقت و كاردان و فهمیده و رزمندگان و بسیجی های اصیل جنگ كنار گذاشته شوند و هر روز شاهد بركناری یك استاد دانشگاه و محقق برجسته باشیم و به جای آنان یك مشت قداره بند شكنجه گر بازجو مسلمان نما ، كه هیچ هنری بجز شكنچه كردن ندارند بر این كشور حاكم بشوند؛ كه نمونه بارزش آقای نقدی و حسین شریعتمداری بوده كه بنا به گفته نزدیكان این افراد، آنها مشكل روانی و روحی داشته و به دنبال عقده گشایی های دوران گذشته شان هستند. اینان به غیر از فحاشی و هتاكی ادبیات دیگری نمی دانند و بنده خیلی متاسفم كه میراث امام كه نظام جمهوری اسلامی بوده، اكنون به دست اراذل و اوباش افتاده است.


فرزند ارشد مهدی كروبی در پایان خطاب به سردار نقدی گفت: آقای نقدی! این تو هستی که به جرم شکنجه شهرداران و ریختن خون مردم مفسد فی الارض هستی وباید مجازات شوی! آنانی كه دستشان به خون ملت ایران آغشته هست باید مجازات شوند. آنانی كه گروگان گیری می كنند و به حقوق افراد تجاوز می كنند باید مجازات شود و نه مردمی كه به دنبال حقوق عادی و ازدست رفته شان هستند.آقای نقدی و امثال ایشان بهتر است بدانند مدافعان ولایت فقیه در زمان امام، پاکترین نیروهای این کشور بودند. ولی حالا پست ترین افراد مثل مروان های صدر اسلام مدافع وضع فعلی شدند که اجازه به آنها داده شده به عمار و ابوذر انقلاب توهین کنند. خانواده کروبی بر خود می بالد که سه نسلش در اوین زندانی شدند.


لازم به توضیح می باشد كه روزهاست خانواده كروبی هیچ اطلاعی از سرنوشت مهدی كروبی و فاطمه كروبی ندارند. یكی از اعضای خانواده ایشان روز گذشته طی مصاحبه ای با سایت سحام نیوز، از وضعیت والدین و برادرشان اظهار بی اطلاعی نمود.

No comments:

Post a Comment