Tuesday, March 8, 2011

پشتیبانی کاخ سفید از مسلمانان آمریکا

پشتیبانی کاخ سفید از مسلمانان آمریکا

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای اعلام پشتیبانی کاخ سفید از مسلمانان آمریکا به مسجدی در واشنگتن رفت

شبکه های اجتماعی

دنیس مک دانا، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به سخنان یک نماینده جمهوریخواه مبنی بر رادیکالیزه شدن جامعه مسلمانان آمریکا گفت: مسلمانان آمریکا نه بخشی از مشکل تروریسم بلکه بخشی از راه حل آن هستند.

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید که روز یکشنبه از سوی رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با مسلمانان آمریکا به مسجدی در حوالی واشنگتن رفته بود، در این باره افزود: دولت اوباما برگزاری اجلاس تحقیق پیرامون آنچه «رادیکالیزه شدن جامعه مسلمانان آمریکا» خوانده شده را تنش زا ارزیابی کرده است.

دنیس مک دانا همچنین گفت: بجای محکوم کردن کل جامعه مسلمانان، آمریکا نیازمند آن است که این جامعه را در برابر هرگونه تهدید و ارعاب حمایت کند.

پیتر کینگ، از نمایندگان جمهوریخواه کنگره آمریکا و رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان گفته است: این کمیته از دهم مارس تحقیق پیرامون آنچه او آن را «رادیکالیزه شدن جامعه مسلمانان آمریکا» نامیده، را آغاز خواهد کرد.

پیتر کینگ افزوده است او متعهد به تحقیق پیرامون آن چیزی ست که به ادعای این نماینده مجلس آمریکا یک «تهدید واقعی تروریستی» مشخصا از سوی عناصری از جامعه مسلمانان آمریکا می باشد.

کینگ گفته است جامعه مسلمانان آمریکا می توانند و باید بتوانند در همکاری با مجریان قانون اعضای جامعه خود را از اقدامات تروریستی بازدارند.

این گفته های رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا با مخالفت های زیادی از جمله رهبران جامعه مسلمانان آمریکایی روبرو شده است. مخالفان می گویند این تحقیق می تواند میلیون ها مسلمان را عناصری شیطانی قلمداد کند.

روز دوشنبه حدود سیصد تن از مخالفان این تحقیق در مرکز شهر نیویورک گردآمدند و به سخنان پیتر کینگ اعتراض کردند.

No comments:

Post a Comment