Wednesday, March 2, 2011

جمهوری اسلامی شخصيت حمله کنندگان به فائزه هاشمی را مورد بررسی قرار می دهد

خبرها RSS Feeds آر اس اس

جمهوری اسلامی شخصيت حمله کنندگان به فائزه هاشمی را مورد بررسی قرار می دهد

شبکه های اجتماعی

روزنامه جمهوری اسلامی نيز روز دوشنبه مطلبی انتقادی را به فيلم توهين های صورت گرفته به فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، اختصاص داده است که در اينترنت منتشر شد.

در اين ويديو، دختر رييس مجلس خبرگان رهبری و نزديکانش نشان داده می شوند که با الفاظی توهين آميز از سوی عده ای مهاجم در شهر ری خطاب قرار می گيرند.

جمهوری اسلامی، به نقل از سايت شفاف می نويسد: «فردی كه در اين فيلم فحاشی می‌كند نام خود و همراهانش را بچه‌های حزب اللهی می‌گذارد و سپس با ركيك‌ترين الفاظ ناموسی درباره رييس مجلس خبرگان رهبری و خانواده‌اش سخن می‌گويد. در حاليکه بچه حزب‌اللهی‌های اين مملكت قطعاً از مودب‌ترين فرزندان اين مملكت‌اند.»

در همين حال روزنامه خراسان، از انجام مانوری تحت عنوان رزمايش ولايت، توسط نيروی انتظامی در استان خراسان جنوبی خبر داده و نوشته است اين رزمايش، در قالب سناريوهای مختلف نظير مقابله با ناامنی، حفاظت از اماکن دارای رده های حفاظتی و برخورد با اراذل و اوباش، برگزار شد.

خراسان با چاپ تصويری از اين مانور که در آن عده ای در حال پرتاب سنگ به پليس ضدشورش هستند، به نقل از احمد علی گودرزی»، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مينويسد پليس با چالاکی و مهارت های لازم، برای حفظ انقلاب، با دشمنان جمهوری اسلامی، به طور جدی، برخورد می کند.

No comments:

Post a Comment