Sunday, March 6, 2011

انتقاد شدید از رفتار خلاف قانون جمهوری اسلامی با فرزند نخستین دادستان انقلاب نامه تظلم مهدی هادوی پدر محمد امین از جوار خانه خدا

انتقاد شدید از رفتار خلاف قانون جمهوری اسلامی با فرزند نخستین دادستان انقلاب
انتقاد شدید از رفتار خلاف قانون جمهوری اسلامی با فرزند نخستین  دادستان انقلاب
جرس. مهدی هادوی متولد 1305 دارای اجازه اجتهاد از مرحوم آیت الله شیخ عبدالنبی عراقی، فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران است. هادوی در سال 1342 رئیس دادگستری شهر قم بود و علیرغم فشار حکومت حاضر نشد حکم تبعید آیت الله خمینی را امضا کند و به همین دلیل معزول و به تهران منتقل شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اطمینان بنیانگذار جمهوری اسلامی به او به عنوان نخستین دادستان انقلاب منصوب شد. هرچند او تنها چهار ماه عهده دار این سمت بود. مهدی هادوی اکنون یکی از مدیران حسینیه ارشاد است.

محمد امین هادوی (متولد 1337) فرزند اولین دادستان انقلاب روز جمعه ۲۳ مهر از سوی ماموران امنیتی در حالی که به یکی از سفرهای کاریش می رفت در فرودگاه امام خمینی تهران بازداشت شد. محمد امین هادوی فعال اقتصادی بخش خصوصی و دارنده چند مقاله در مباحث اقتصادی است. محمدامین فرماندهی جنگهای نامنظم تحت امر شهید دکتر مصطفی چمران در فتح سوسنگرد و عضویت در اتاق بازرگانی تهران را در پرونده خود دارد. مهدی هادوی در تاریخ 6 آبان 89 نامه ای به وزیر اطلاعات نوشت و از رفتار خلاف قانون ماموران امنیتی با فرزند و نوه اش به تلخی شکایت کرد.

اکنون پس از چهار ماه به هر دری زدن و پاسخی نشنیدن، نخستین دادستان انقلاب فریادرسی جز خدا نیافته است، به زیارت کعبه خانه خدا شتافته و از جوار بیت الله الحرام ظلمی را که به فرزندش رفته است در یک نامه کوتاه سرگشاده به رشته تحریر درآورده است. راستی اگر نسبت به فرزند نخستین دادستان انقلاب که بنیانگذار جمهوری اسلامی وامدار آزادگی اوست، قوه قضائیه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اینگونه گستاخانه ضوابط قانونی و دینی را زیر پا می گذارند، با دیگر متهمان گمنام کشور چه می کنند؟

محمدامین هادوی هنوز به دادگاه نرفته، محاکمه و محکوم نشده و به لحاظ حقوقی تنها یک متهم است، متهمی که اتهامش هم اعلام نشده و دادستان تهران با کلی گوئی اتهام او را امنیتی خوانده است. با این همه پدر هشتاد و پنج ساله اش در باره فشاری که در زندان جمهوری اسلامی بر فرزند 52 ساله رشید و ورزشکارش وارد کرده اند صریحا نوشته است: " و با او چه كرده اند که در زندان تمام موهايش سپيد گشته، قوز در آورده، به بيماري هاي مختلف دچارشده و نياز به عمل جراحي پيدا كرده است و حتی به درخواست من كه به هزينه خودمان در بيمارستان جراحي شود جوابي نداده اند."

دو نامه مهدی هادوی از اسناد روسیاهی قوه قضائیه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است. جرس متن کامل این نامه را به نقل از وبسایت محمدامین هادوی منتشر می کند.

***

تظلم پدر در کنار کعبه

بسم الله الرحمن الرحیم

اكنون به مدينه و مكه آمده ام، قصدم زيارت بوده و دعا که خداوند وعده اجابت داده است و مهمترين دعا براي ظهور امامي است كه زمين را پر از عدل و داد مي كند در حاليكه پر از ظلم و جور بوده است و كشور ما هم بر روي همين زمين است که در آن گروهي در پي حكومت اند و گروهي اندك به دنبال خدمت به ديگران، كه دنيا را وسيله اصلاح آخرت مي دانند. امام كاظم (ع) فرمود كه كارهاي درخشان شما برآوردن حاجت برادرانتان است و امام صادق (ع) فرمودند: "اگر مردي از يارانمان يكي از برادرانش در حاجتي از او كمك طلبد و او تمام كوشش خود رابكار نگيرد خيانت كرده است به خدا و پيامبر و مومنين". پرسيده شد مومنين كيانند؟ فرمود: " امير المومنين تا آخرینمان".

و گروه سومي نيز وجود دارند قدرت طلباني كه از مسند قدرت به زير كشيده شده اند و مي خواهند انتقام از دست دادن قدرت بر اتاق ايران را از فرزندم بگيرند و در انديشه اند به هر قيمتي باز بر خلق خدا رياست كنند و بعضي ديگر كينه پيروزي هاي وي در اوائل جنگ را قورت داده اند تا روزي انتقام بگيرند و به همين دليل هر روز كسي را فاتح سوسنگرد معرفي مي كنند الا او و دكتر چمران را! و گروهي ديگر كه كينه از استقامت و ايستادگي من در برابر تمايلات نامشروع خود دارند اكنون با تاسف خود را سرنوشت ساز فرزندم محمد امين مي دانند حاشا و كلا كه سرنوشت در دستان خداست.

واما از آن گروه اندكي كه دنيا را وسيله اصلاح آخرت دانسته و كلام امامانمان را خطاب به خود فرض مي كنند مي خواهم نه براي كمك به محمد امين كه خداوند يار و ياور اوست بلكه براي اينكه خود به رضاي الهي دست يا زند پيگيري كنند كه چرا از 11/10/89 پرونده نزد دادستان تهران بايگاني شده وبه دادگاه فرستاده نشده است تا محمد امين در زندان باقي بماند و چرا از روز اول بدون گناه وي و فرزندش را دستگير كردند و او به خاطر آزادي فرزندش 65 روز غذا نخورد تا فرزندش آزاد گشت.

و با او چه كرده اند که در زندان تمام موهايش سپيد گشته، قوز در آورده، به بيماري هاي مختلف دچارشده و نياز به عمل جراحي پيدا كرده است و حتی به درخواست من كه به هزينه خودمان در بيمارستان جراحي شود جوابي نداده اند.

مهدی هادوی

جوار بيت الله الحرام

12 اسفند

No comments:

Post a Comment