Saturday, February 20, 2010

شاهزاده رضا پهلوی: با اطرافیان میرحسین موسوی در تماس هستم

function popupImages(url) {
w = window.open(url, 'IrnaImages', 'status=no,toolbar=no,scrollbars=yes,titlebar=no,menubar=no,resizable=yes,directories=no,location=no,left=0,top=0') ;
w.focus();
}


اشتراك خبري آرشيو خبر مطبوعات وابسته درباره ايرنا تماس با ما آژانسهاي خبري خبرگزاريهاي داخلي لينكهاي مهم
عربي 中文 Français Español Türkçe امروز: ‪شنبه، ۱ اسفند ۱۳۸۸‬
رضا پهلوي:با اطرافيان ميرحسين موسوي در تماس هستم
تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۲۸/۱۱/۸۸‬
سياسي. رضا پهلوي. موسوي پاريس - شاهزاده رضا پهلوي ، در مصاحبه با شماره اخير هفته نامه فرانسوي پاري ماچ ، در پاسخ به اين سوال كه آيا موسوي مي‌تواند رهبر اپوزيسيون باشد و آيا شما با او در تماس هستيد؟ اظهار داشت:به طور مستقيم با ميرحسين موسوي در تماس نيستم، اما با اطرافيان او در تماس هستم.
به گزارش ايرنا ، شاهزاده رضا پهلوي در ادامه افزود:ميرحسين موسوي به شدت جسور ظاهر شد و مي‌تواند انتقال رژيم را مديريت كند.
فرزند شاه مخلوع در پاسخ به اين سوال پاري ماچ كه كشورهاي غربي چه كاري مي توانند براي براندازي جمهوري اسلامي انجام دهند؟ اظهار داشت: ما به آن ها نياز داريم. اگر دنياي آزاد به كمك ما نشتابد امري غير مسئولانه انجام داده است. كشورهاي غربي روي مساله هسته‌اي متمركز شده‌اند اما براي ما ايراني‌ها اين مساله، ثانوي است. وراي اظهارات و بيان نيات موجود، جامعه بين‌المللي بايد رفتاري بسيار فعال تر را در پيش گيرد. اين در حالي است كه ايراني‌ها احساس مي‌كنند كه دنيا بيشتر به صورتي نمادين و بدون در برداشتن نتيجه‌اي ملموس عمل مي‌كند.
رضا پهلوي در پاسخ به اين سوال كه چگونه مي‌توان به انقلاب سبز كمك كرد؟ گفت:تنها چيزي كه ما مي‌خواهيم كمك تكنولوژيك و اقتصادي است. دولت‌هاي غربي مي‌توانند به طور مثال روي شركت‌هايي مانند نوكيا يا زيمنس فشار آورند تا ديگر اطلاعات خود را در اختيار رژيم قرار ندهند.
وي در پاسخ به اين سوال كه شما چه نقشي براي خود در نظر مي‌گيريد؟ اظهار داشت:امروز من به طور مستمر با اپوزيسيون به ويژه از طريق فيس بوك و توييتر در تماس هستم. ماموريت سياسي من هدايت اين جنبش تا روزي است كه مردم ايران خود بتوانند به انتخاب نظامي نو و قانون اساسي جديد مبادرت ورزند. من از اصل يك رژيم دمكراتيك و لائيك كه بر پايه جدايي دين از سياست باشد، دفاع مي‌كنم. من به يك حكومت سلطنتي پارلماني چيزي شبيه اسپانيا فكر مي‌كنم. اما امروز مهم اين است كه دمكراسي پايه گردهم آمدن ما است.
رضا پهلوي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما با دولت آمريكا نيز در ارتباط هستيد؟ گفت:بلي علاوه بر آنكه با دولت آمريكا مرتبط هستم ، با اعضاي كنگره آمريكا نيز به طور ويژه ارتباط دارم و مي‌دانم كه صبر دولت و كنگره آمريكا نيز در قبال جمهوري اسلامي به سر آمده است.
function popupPrint(url) {
w = window.open(url, 'IrnaPrintNews', 'status=no,toolbar=no,scrollbars=yes,titlebar=no,menubar=no,resizable=no,width=600,height=560,directories=no,location=no,left=200,top=100') ;
w.focus();
}

ارسال خبر: ۲۰:۱۱ ‪سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۸‬ نسخه قابل چاپ
بازگشت
ورود مشتركين مناسبتها
بالاي صفحه
_uacct = "UA-3165303-1";
urchinTracker();

No comments:

Post a Comment