Thursday, August 19, 2010

آغاز به کار کمپین حمایت از علی کریمی

آغاز به کار کمپین حمایت از علی کریمی این کمپین در حمایت از علی کریمی فوتبالیست ارزنده کشورمان راه اندازی شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. در صورت لزوم زمان کمپین تمدید خواهد شد. اعضای کمپین با انتشار این متن در وبلاگ ها و سایت های خود حمایتشان را از این ورزشکار محبوب ایران نشان خواهند داد. اعضای کمپین ضمن احترام به عقاید فرهنگی و مذهبی ایرانیان بر این باورند برخورد اخیر با علی کریمی بیشتر یک برخورد سیاسی بوده است و عملکرد برخی مسوولان کشور و نیز رسانه های وابسته به حکومت در ایران مصداق بارز نقض حریم خصوصی افراد و تفتیش عقاید است. اعضا ضمن اعتراض شدید به اخراج علی کریمی از تیم فوتبال استیل آذین خواهان برداشته شدن تمام محدودیت های موجود برای این بازیکن ارزند فوتبال ایران و نیز عذرخواهی رسمی و رسانه ای مسوولان باشگاه استیل آذین؛ مسوولان تیم ملی ایران؛ سازمان تربیت بدنی و سازمان صدا و سیما از وی هستند.
همچنین اعضای کمپین خواستار پاکسازی عرصه های ورزشی از تمام برخوردهای سیاسی حکومت ایران هستند و اعتقاد دارند ورزش باید عامل ترویج صلح و آرامش و امنیت در جوامع بشری باشد. بدین جهت برنامهای آتی کمپین حمایت از علی کریمی عبارت است از:
۱- انتشار گسترده این کمپین و امضای مجازی آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی
۲
- دعوت از پیشکسوتان و ورزشکاران سراسر جهان برای حضور و پیوستن به این کمپین
۳- سردادن شعارهای حمایتی از علی کریمی در تمامی بازیهای هفته پنجم و ششم لیگ برتر ایران ( ۲۶ و ۳۱ مرداد)
۴- تحریم تمامی کالا های تبلیغ شده و اسپانسرها در آگهی های تلویزیونی قبل، بعد و زمان پخش مسابقات فوتبال به دلیل سواستفاده و عملکرد یک جانبه این رسانه به ویژه در پخش اخبار این رویداد
۵- پوشیدن پیراهن تیم ملی با شماره و نام علی کریمی در هفته های پنجم و ششم توسط تماشاگران
همچنین اعضای این کمپین حق شکایت رسمی از فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استیل آذین به فیفا را برای خود محفوظ می دانند.

No comments:

Post a Comment