Thursday, August 19, 2010

جرس خبر داد :ارسال نامه 183 نماينده براي احمدی نژاد در اعتراض به سخنان اخیر رحیم مشایی

جرس: يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به نامه 183 امضايي نمايندگان مجلس به احمدی نژاد در اعتراض به سخنان اخير رحيم مشايي گفت: اين نامه امروز به رييس‌جمهور ارسال مي‌شود.

به گزارش ایسنا، ولي اسماعيلي،‌ با بيان اين‌كه قرار شده اين نامه در مجلس قرائت نشود، گفت: ما قصد داريم اين نامه را به رييس‌جمهور ارسال كنيم تا عكس‌العمل ايشان را ببينيم و اگر هم لازم باشد قرار ملاقات حضور با ايشان ترتيب دهيم.

وي با اشاره به محورهاي اين نامه عنوان كرد: بحث تذاكرات شفاهي و كتبي كه پيش از اين با آقای احمدی نژاد در خصوص آقاي مشايي داده‌ايم و توجه نكردن آقاي مشايي به اين تذكرات از جمله محورهاي اين نامه است.

اسماعيلي با اشاره به ديداري كه چندي پيش اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس با اسفنديار رحيم مشايي داشتند، گفت: جمع‌بندي كلي ما اين است كه آقاي مشايي به حرف‌هايي كه در جلسات به جمع‌بندي مي‌رسيم پايبند نيست و بيشتر حرف‌هاي خود را مي‌زند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: نظر اعضاي فراكسيون اين است كه به نفع نظام است كه آقاي مشايي تنها به شرح وظايف خود بپردازد و ما هشدار مي‌دهيم كه اگر به همين منوال پيش رود نگراني‌ها در سطح جامعه افزايش خواهد يافت.

اسماعيلي گفت: تصور ما اين است با توجه به اين‌كه دوستان خود آقاي رييس‌جمهور در مجلس و نمايندگان مردم اين نامه را امضا كرده‌اند قطعا تاثيرش بيشتر از تذاكرات قبلي خواهد بود و ما اميدواريم آقاي احمدي‌نژاد در اين زمينه به يك جمع‌بندي مشخصي برسد.


اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر احمدی نژاد، اخیرا سخنانی مبنی بر لزوم ترویج "مکتب ایرانی" به جای "مکتب اسلام" گفته بود که با حمایت احمدی نژاد از یک سو و موضع گیری های فراوانی از سوی دیگر رو به رو شد.

.

No comments:

Post a Comment