Thursday, August 19, 2010

انتشار وسیع اس ام اس در حمایت از علی کریمی: 8 را به نوذ پیامک کنید

انتشار وسيع اس ام اس در حمايت از علي كريمي: 8 را به نود پيامك كنيد

دقايقي پيش يك اس ام اس ميان شهروند تهراني منتشر شده است و در اين پيامك از آنها خواسته شده كه امشب در نظرسنجي برنامه نود شركت كنند

2010/8/16 19:13:00

سايت گل ـ رفتار نه چندان با تدبير باشگاه استيل آذين در اخراج علي كريمي اين بازيكن را كه چندان در نظر عموم مقبوليت كامل نداشت، تبديل به قهرمان كرده است. اين حقيقتي است كه نمي‌شود آن را انكار كرد. كريمي امروز در وب‌سايت‌ها و وبلاگ‌ها مورد تكريم است اين در حالي است كه استيل آذين مي‌توانست او را باتوجه به مصاحبه عليه مديرعامل كنار بگذارد و حمايت جامعه فوتبال را هم پشت سرخود داشته باشد .
دقايقي پيش يك اس ام اس ميان شهروند تهراني منتشر شده است و در اين پيامك از آنها خواسته شده كه امشب در نظرسنجي برنامه نود شركت كنند و شماره 8 را براي اين برنامه اس ام اس كنند و به اين ترتيب حمايت خود را از شماره 8 استيل آذين نشان بدهند.
در اين فراخوان سوال برنامه به هيچ وجه مورد توجه نيست و هدف بالابردن آمار اس ام اس‌هاي غيرقابل قبول برنامه است تا به اين ترتيب حمايت از كريمي علني شود. البته در بعضي از اس ام اس‌ها موضوع سياسي شده كه با توجه به ابعاد اين ماجرا و بي‌تدبيري در بيانيه‌اي كه منسوب به باشگاه استيل آذين است اين واكنش طبيعي به نظرمي‌رسد.
عادل فردوسي‌پور امشب قصد داشت علي كريمي را به برنامه خود ببرد كه علي كريمي با حضور در اين برنامه مخالفت كرده است. با اين حال اين ستاره باشگاه استيل آذين كه هنوز مشخص نيست چه سرنوشتي در اين باشگاه تهراني خواهد داشت،ظاهرا مرد اول برنامه امشب است.

No comments:

Post a Comment