Sunday, August 1, 2010

گفتگوي روزانه ي محسن سازگارا آدينه 8 امرداد 2569

جمعه 8 امرداد 89 ، سی جولای 2010 میلادی
امروز درباره هفت موضوع صحبت می کنیم
موضوع اول ادامه بحث روزهای گذشته مان است درباره برخورد با سپاه . محورهایی که در رابطه با برخورد با سپاه داشتیم را یک بار دیگر مرور می کنیم.
ابتدا باید بدانیم که ما با سه مدل سپاه طرف هستیم . سپاهی که جنگ را به عنوان پشتوانه خودش معرفی می کند و می گوید بچه هایی که شهید شدند و از کشور دفاع کردند را به پای فرماندهان فعلی بگذارد در حالی که در واقع بی لیاقتی و ندانم کاری همین فرماندهان فعلی و کسانی مانند همین آقای محسن رضایی که الان از سپاه بیرون اند عامل اصلی ادامه جنگ بعد از آزاد سازی خرمشهر بود که 230 هزار کشته روی دست کشور و مردم گذاشتند و هر جای دیگر دنیا بود این کسانی را که با کمبود دانش این فجایع را به وجود آوردند را محاکمه می کردند و حالا این آقایان با اتکا به خون بچه هایی که شهید شده اند مدعی ارث و میراث کشور شده اند . به هر حال در تفکیک عملکرد سپاه باید بدانیم که کسانی که شهید شدند و خالصانه جان خودشان را در راه مملکت از دست دادند در درجه اول قربانی ندانم کاری و بی لیاقتی این فرماندهان شدند و در درجه بعد کاملا متفاوت اند با این جماعت رانت خوار . اما سپاه از زمان جنگ و بعد از آن وارد فعالیت هایی اقتصادی در واردات و صادرات و کارخانه داری و مخابرات و قاچاق مواد مخدر و سکس ترافکینگ و قاچاق مشروبات الکلی شد که من مجموعا این فعالیت ها را به نام سپاه دلال می شناسم و بعد هم این که ماهیت این قاتل، سپاهی که با زندان و شگنجه و آدم استخدام کردن برای به جان مردم افتادن به ویژه در یک سال گذشته، نه تنها مردم ایران که همه دنیا دیدند.
اما بعد این تفکیک یه سری از کارها هست که باید بدانیم و بتوانیم انجام دهیم.
اولین آن ارتباط گرفتن با اعضای سپاه در میان دوستان و فامیل است و درخواست جدایی آن ها را از سپاه دلال و قاتل کرد و نشان دهیم اگر جان فشانی هایی بوده به این آدم هایی موجود دخلی ندارد. باید به گونه باشد که یک انسان شرافتمند با سپاه دلال و قاتل همکاری کند.
محور بعدی باز گذاشتن آغوش ملت به روی کسانی است که یه ملت می پیودند. دچار احساسات و جو سازی هایی که گاهی خود عوامل حکومت نباید شد و باید نشان داد که آعوش ملت به روی همه کسانی که از سپاه و بسیج بیرون می آیند باز است و فضای انتقام کشی و خونریزی را باید تبدیل به فضای عفو و بخشش کرد برای هرکسی که به آغوش ملت برگردد البته حساب یک تعداد معدودی جداست که در ستاد کودتا قرار دارند و باید در دادگاه و در کمیته های حقیقت یاب به جنایاتشان رسیدگی شود.
اما نکته چهارم افشای اطلاعات مربوط به دلالی ها و قاتلی های سپاه برای ملت است چه در شعار نویسی ها چه در وبلاگ و وب سایت های خارج از ایران و چه در اس ام اس ها در همه ضمینه ها باید اطلاعات مروبط به دزدی ها و جنایات سپاه را برای ملت باز کرد.
نکته پنجم تحریم فعالیت های سپاه است که ما درباره این محور در روز های آینده بیشتر صحبت می کنیم و در آخر هم تاکید بر محورهای بالا در شعارنویسی و تظاهرات ها چه به صورت میلیونی و چه به صورت پراکنده است.
درخصوص برخورد با سپاه به ویژه نکته پنجم در روزهای آینده بیشتر صحبت خواهیم کرد.
نکته دوم این که آقای متن استعفایی از آقای موسوی منتشر شده خطاب به آقای خامنه ای ، اگر صحت داشته باشد نشان می دهد که آن موقع هم اعتراض آقای موسوی به شخص آقای خامنه ای و این ندانم کاری ها بوده است.
همین طور آقای کروبی هم در جوابیه شدید اللحنی به اتهامات آقای جنتی پاسخ داده و او را شریک رای دزد ها و قاتلین خوانده و گفته که او شکایت می کند و نیز خواسته که اگر مدارکی از پول گرفتن از خارج دارد منتشر کند که به نظر من به چالش خواندن درستی است.
نکته سوم این که آقای جعفر کاظمی از زندانیان دهه شصت در آستانه اعدام قرار گرفته فقط به جرم این که در دهه شصت در ارتباط با مجاهدین زندان بوده و پسر او هم الان در قرارگاه اشرف است در آستانه اعدام قرار گرفته است و اعتراض به حکم اعدام او از وظایف هم ماست.
نکته چهارم این که سالگرد کشتارهای سال شصت و هفت نزدیک شده ایم و به نظر می رسد این کشتارها در طبقه بندی حقوق در ردیف جنایات علیه بشریت قرار می گیرد با نزذیک شدن به این سالگرد 16 نفر از مبارزین کردستان در معرض اعدام قرار گرفته اند. و همین طور 16 زندانی که دیروز درباره شان صحبت کردیم همگی دست به اعتصاب غذا زده اند.
نکته پنجم این که پاره ای از نزدیکان آقای مصطفایی ،وکیل خانم سکنیه آشتیانی که حکم سنگسارش فعلا معوق شده، دستگیر کرده اند هر چند که خود او فعلا مخفی شده و جو جهانی به وجود آمده در اعتراض به حرکت جکومت برای دستگیری یک وکیل حقوقی.
نکته ششم این که بودجه بسیج هفت برابر شده است و آقای نقدی صحبت از ساخت چند هزار پایگاه بسیج کرده است که به خوبی نشان می دهد آقایان در چشم اندازشان آرامش نمی بینند که این طور دست به تجهیز می زنند.
نکته آخر این که آقای محمد مخبر رییس ستاد اجرایی 8 ماده ای امام که زیر نظر آقای خامنه ای هم هست در لیست تحریم اروپا قرار گرفته و عنقریب خود آقای خامنه ای هم در لیست تحریم های بین المللی قرار می گیرد.

اندکی صبر سحر نزدیک است
به امید پیروزی ایران و ایرانی

No comments:

Post a Comment