Monday, April 4, 2011

پیام تسلیت همسر شهید همت و همسر شهید باکری به میرحسین موسوی

پیام تسلیت همسر شهید همت و همسر شهید باکری به میرحسین موسوی

چکیده :فرصت را غنیمت شمرده تا ارادت خودمان را نسبت به شما - که در برهه های سخت و دشوار خالصانه با مردم همراهی کرده اید - عرض بداریم. شما بخش افتخار آمیز خاطرات مایید، بخصوص خاطرات دوران دفاع مقدس!، همراهی شما با شهدا و خانواده آنها را فراموش نخواهیم کرد. خدا را شاکریم که از گذشته پشیمان نیستیم و آرزو داریم تا در آینده به همراه شما و دیگر دوستان به آرمان های امام و شهیدان وفادار بمانیم....


همسران شهید همت و شهید باکری در پیامی به میرحسین موسوی، ارتحال پدرش را تسلیت گفتند و ضمن آرزوی اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان، نوشتند: فرصت را غنیمت شمرده تا ارادت خودمان را نسبت به شما – که در برهه های سخت و دشوار خالصانه با مردم همراهی کرده اید – عرض بداریم.

فاطمه چهل امیرانی، همسر شهید حمید باکری، و ژیلا بدیهیان، همسر شهید ابراهیم همت، در پیام مشترکی به میرحسین موسوی، ضمن توصیف او به عنوان بخش افتخار آمیز خاطرات خود، به خصوص خاطرات دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: خدا را شاکریم که از گذشته پشیمان نیستیم و آرزو داریم تا در آینده به همراه شما و دیگر دوستان به آرمان های امام و شهیدان وفادار بمانیم.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس میر حسین موسوی

ارتحال سلاله پاک رسول گرامی اسلام(ص) – پدر بزرگوارتان – را به جنابعالی و خانواده مکرمتان تسلیت عرض نموده، از درگاه ذات احدیت برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل آرزومندیم، فرصت را غنیمت شمرده تا ارادت خودمان را نسبت به شما – که در برهه های سخت و دشوار خالصانه با مردم همراهی کرده اید – عرض بداریم.

شما بخش افتخار آمیز خاطرات مایید، بخصوص خاطرات دوران دفاع مقدس!، همراهی شما با شهدا و خانواده آنها را فراموش نخواهیم کرد. خدا را شاکریم که از گذشته پشیمان نیستیم و آرزو داریم تا در آینده به همراه شما و دیگر دوستان به آرمان های امام و شهیدان وفادار بمانیم.

فاطمه چهل امیرانی ( همسر شهید حمید باکری)

ژیلا بدیهیان (همسر شهید ابراهیم همت)

No comments:

Post a Comment