Saturday, April 10, 2010

موسوی: هدفمند کردن رایانه ها برای خریدن رای مردم است


موسوی: هدفمندکردن یارانه‌ها برای خریدن رای مردم است

میرحسین موسوی در اظهاراتی اعلام کرد: طرح هدفمندی یارانه‌ها برای جلب و خرید رای مردم از سوی دولت است.

به گزارش خبر آنلاین وی دردیدارنمایندگان فراکسیون سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در مجلس ششم به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و مدعی شده است که "متوسط نرخ رشد سرمایه گذاری در پنج سال اخیر به حدود 7 درصد کاهش یافته است. در حالیکه بر طبق قانون برنامه چهارم توسعه این رقم باید ۲/۱۲ درصد در سال رشد می داشت و البته این نرخ رشد باید با هزینه ۸۲ میلیارد دلار در قوانین بودجه سنواتی توسط دولت حاصل می شد که با هزینه بیش از ۲۲۰ میلیارد دلار(۷/۲ برابر) نه تنها این اتفاق نیافتاده بلکه نسبت به گذشته نیز پشترفت داشته است ! و آیا این رخداد یک فاجعه نیست؟»

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح هدفمند شدن یارانه اظهار داشت: دراجرای این طرح هدفمندی یارانه ها و دعواهای جاری هم مسئله اصلی دولت اجازه گرفتن برای هزینه میلیارد ها تومان برای جلب و خرید رای است و لاغیر.

به عقیده وی واقعیت موجود و تبلیغات رسمی بگونه ای شده است که همه نسبت به آمارهای رسمی اعلامی و اینکه نرخ تورم به ۸/۱۰ درصد در سال گذشته کاهش یافته است دچار تردید جدی شده‎اند و همه اینها نشانه هایی است از اینکه موریانه های بی اعتمادی دارد پایه های نظام را می خورد و از درون تهی می کند.»

No comments:

Post a Comment